Je vhodné říci jednu věc: je super si nastavit svůj první e-shop. A je super, když se při tom vzděláváte, zjišťujete nové věci, a případně se objevují nové problémy. Jedním ze zásadních momentů, na které narazíte při aktivaci e-shopu, je v konečném důsledku stejný = kde budete toto zboží prodávat? Jak se o něm zákazníci dozví?
Naštěstí v dnešní době existují nástroje, které se zaměřují na prodej zboží. A vy tam můžete prodávat ihned. V tomto článku si představíme základní inzerentní nástroje.
Patří mezi největší srovnávač zboží. Prodej produktů v tomto prodejním kanálu by pro vás měla být zamozřejmost. Registraci nového e-shopu provádíte zde.
Obdobně jako Heureka.cz, je i Zboží.cz jedním z nejvíce využívaných srovnávačů zboží. I zde byste měli prodávat - ihned. Registraci nového e-shopu provádíte zde.
Google Merchants není přímo prodejním kanálem, ale je nástrojem pro vkládání XML feedu produktů, správu tohoto datového souboru, a následně jeho propojení s prodejním kanálem Google Ads. Google Ads je samotný prodejní kanál, patří mezi naprosto nejdůležitější z pohledu prodeje, a dokáže generovat i desetinásobek toho, co Heureka.cz nebo Zboží.cz.
Ovšem bez studijního materiálu je pochopení problematiky inzerce v Google Ads velmi pracné. Jednoznačně nejlepší je poté aktivovat Byznys Program, ve kterém vás všechno potřebné naučíme.
Facebook vlastní jak samotný Facebook, tak i Instagram a komunikační nástroje Messanger a Whatsapp. Veškerou inzerci těchto nástrojů poté spravujete přes business.facebook.com. Pokud neholdujete inzerci na Googlu, do Facebooku se nepouštějte vůbec. Respektive inzerce na Facebooku je sice atraktivní, ale doporučujeme jej pouze zkušeným prodejcům.
Další nástroje patří.
Bino.cz (zatím nepodporujeme)
Ze slovenských kanálů můžeme doporučit:
Všechny tyto nástroje Price Manager plně podporuje.