Co je Byznys program, pro koho je určen a proč byste mu zrovna vy měli věnovat pozornost
Autor: David Marák
Aktualizováno 28.11.2021
Kontaktní údaje:
davidmarak@dropohs.cz
podpora@dropohs.cz
+420 734 511 496
Vaše znalosti jsou jako květina. Čím více se učíte, tím více květinu zaléváte. A čím více ji zaléváte, tím větší se stává. V rámci fotosyntézy lze říci, že zkušenosti jsou pak druhou přísadou, která vytváří synergii a produkuje kýžený efekt – kyslík. V našem případě jen nepůjde o kyslík, ale o peníze. Potřebujeme fotosyntézu, která je bude generovat prostřednictvím prodeje produktů vašeho e-shopu.
V každém případě platí, že každý, kdo jednou vystuduje školu, přestává zalévat svoji květinu. Přestává se vzdělávat a zakrní v naučené bezmoci, že nic, co by mohl udělat ve svém životě, nedává smysl nebo je příliš obtížné.
Byznys program spojuje znalosti i zkušenosti autora, který jej sepsal pro úplné nováčky, kteří se chtějí naučit prodávat na internetu. Je pro úplné nováčky, pro středně pokročilé, i pro odborníky. Každý si z něj vezme to své.
Zásadní na Byznys programu je to, že po zakoupení máte k Byznys programu celoživotní přístup. A nejen to. Tento program bude stále doplňován o nové poznatky, zkušenosti a znalosti autora. Pokud jste se tedy seznámili s Byznys programem v roce 2019, rozhodně platí, že ten, který čtete v roce 2021 nebo 2022, je v mnohém obsálhejší a propracovanější.
☝️ Stručně o Byznys programu
Historie Byznys programu sahá do roku 2019, kdy jsme se rozhodli nabízet asistenční služby pro naše e-shopaře v e-shopové platformě Dropohs.cz. Celá řada e-shopařů neměla byť jedinou zkušenost s internetovým prodejem, ale naprosto všichni chtěli takové informace, které by jim pomohly v rozvoji svého internetového podnikání.
Byznys program je ve své první části (přibližně v první třetině) především koučem, delegátorem a informátorem po stránce tvorby e-shopu od úplných základů, který si můžete založit nejen na e-shop platformě Dropohs. Všechny části Byznys programu, a pak zejména další dvě třetiny, lze přímo využít i v kontextu prodeje zboží v jakémkoliv jiném e-shopovém systému a dokonce i mimo rámec prodeje produktů v reklamním systému Google Ads. Je tedy jedno, zda budete prodávat svoje vlastní zboží ve vlastně vytvořeném internetovém obchůdku, nebo využijete jiné e-shopové platformy pro start v tomto podnikání. A je jedno, jaké zboží prodáváte nebo byste prodávat chtěli. Byznys program vypichuje ty nejdůležitější věci, kterým byste v e-commerce měli věnovat pozornost. Tedy ty věci, které se týkají prodeje produktů prostřednictvím vašeho e-shopu. Jak zrál čas, rozrůstal se, a rozrůstal se natolik, že začal obsahovat nejen problematiku Google Ads reklam, ale i problematiku Sklik kampaní, Heureka.cz implementaci a především to, jakým způsobem výrazné zvýšit množství objednávek za snížení ceny, za kterou takovou objednávku získáte.
Cílem je vám předat maximální vědomosti a zkušenosti, kterých autor tohoto programu nabyl v posledních 15 letech v rámci e-commerce. Autor tohoto programu je zároveň CEO e-shop systému Dropohs, navrhl jej a společně s dalšími lidmi také přivedl k životu. A protože má dlouholeté zkušenosti s prodejním i virálním marketingem na Facebooku, zbožových srovnávačích a v síti Google, rozhodl se podělit o svoje dovednosti.
Autor tohoto programu se o svoje zkušenosti podělí jasně, konkrétně, prostřednictvím jasných a konkrétních kroků. A prostřednictvím jasných a konkrétních know how. Budeme si je demonstrovat a ukazovat, krok po kroku.
Byznys program v tištěné (elektronické) podobě je určen pro ty, kdo chtějí překonat svůj stín a touží po tom pochopit základní zákonitosti a pravidla prodeje zboží na internetu. Významná část Byznys programu se zabývá prodejem zboží v reklamní síti Google Ads, kterou provozuje Google a prostřednictvím které si mohou zákazníci objednat zboží z kteréhokoliv e-shopu. Protože jde o problematiku sofistikovanou a komplexní, je naprosto nezbytné pochytit veškerá know how, která k úspěchu na internetu potřebujete.
Byznys program je přitom stále vyvíjen, aktualizován a doplňován o nejnovější poznatky, kterých autor nabyl během zkušeností s marketingem na internetu.
Pokud byste si položili otázku, jak tyto znalosti a zkušenosti autor získal, odpověď by byla snadná: je to člověk, který s počítači vyrůstal a ve dlouhých chvílích volna studoval to, co ho bavilo. Především pak ale utratil na internetu několik milionů korun, a celou řadu takových peněz prošustroval právě na reklamách, které - mnohdy - nefungovaly. Umět pochopit, co nefunguje, je otázkou peněz a času.
A minimalizovat to, co nefunguje, respektive zachránit velké množství svých peněz a drahocených hodin strávených nad bloumání po internetu, je právě to, o co se byznys program snaží.
☝️ Co vás Byznys program naučí?
Pro úplné nováčky a v rámci systému Dropohs (tyto věci však můžete převzatě použít i v jiných systémem e-shopových platforem):
Základy:
✅ Seznámí vás se systémem Dropohs
✅ Ukáže vám, jak zprovoznit e-shop v systému Dropohs
✅ Založí vám tři e-shopy za cenu jednoho, pokud o to budete mít zájem (jedna jeho verze)
✅ Předá vám všeobecné konkrétní informace a know how o tom, co je doména, jak a kde si pořídit doménu, jak doménu vybrat, proč ji takto vybrat a čemu se při výběru domény vyvarovat, jaké názvy nepoužívat a proč je nepoužívat
✅ Propojí vám doménu s e-shopem v rámci systému Dropohs
✅ Zprostředkuje vám obchodní podmínky a dalśí dokumenty důležité pro prodej v režimu DropShipping
✅ Vysvětlí vám, jak vytvořit strukturu kategorií vašeho zboží, které prodáváte prostřednictvím dropshipping platforem
✅ V rámci DropShipping modelu ukáže, jak dodavatele importovat a kam jej importovat do vašeho e-shopu v rámci platformy Dropohs
V rámci pokročilejších know how:
✅ Seznámí vás s cenovou politiku a předá tipy, jak maximalizovat zisky z prodeje produktů, na čem vydělávat a na čem naopak nevydělávat
✅ Ukáže vám, jak hromadně nastavovat ceny v rámci systému Dropohs
✅ Provede vás nastavením designu e-shopu v systému Dropohs
V rámci Google Ads, do velké míry nezávisle na systému Dropohs, jsou toto asi ty nejvíce cenné znalosti a zkušenosti, s nejvyšší možnou odborností, které vám program předá:
✅ Seznámí vás s rozhraní Google Merchant a vysvětlí význam tohoto rozhraní
✅ Pomůže vám propojit Google Merchant s Google Ads
✅ Vysvětli vám rozdíl mezi Google Ads a Google Merchant, uvede vás do problematiky obou platforem
✅ Vysvětlí vám, co rozhodně nedělat, aby nedošlo k zablokování účtů u Google Merchant a Google Ads - na co si dát pozor i z pohledu DropShippingu
✅ Kompletně pomůže zprovoznit Google Ads a Google Merchant krok za krokem
✅ Pomůže vám vyřešit problémy s pozastavením účtu Google Merchant
✅ Vysvětlí vám, co je to konverzní pixel pro Google ads
✅ Ukáže vám, jak nastavit konverzní pixel v Google Ads a propojit jej s vašim e-shopem
✅ Předá vám know how, co a jak měřit a co naopak v rámci Google Ads neměřit
✅ Ukáže vám, jak si rozhraní Google Ads uzpůsobit dle vlastních potřeb, abyste měli po ruce ty správné metriky
✅ Vysvětlí vám, jak funguje účet Google Ads, nastíní vám, jak jsou nastaveny skripty reklam, z jakých informací vychází, co je potřeba pro jejích zaučení a proč si mohou vést v jednom účtu lépe než v jiném (spousta informací je převzata od pracovníků přímo z Gogle a nejsou veřejně k dispozici)
✅ Konkrétně si spolu vytvoříme funkční a použitelné produktové kampaně krok za krokem
✅ Poví vám, jak zpracovat první objednávky (v rámci systému Dropohs)
✅ V rámci Google Ads vás seznámí s pokroćilou metodou měření, tzv. Strategiemi nabídek
✅ Ukáže vám, na koho či na co v rámci Google Ads cílit produktové kampaně
✅ Vysvětlí vám podrobně, co vyhodnocovat a čeho si nevšímat - jak se naučit intepretovat statistiky, jak rychle a kolikrát měřit výkon reklam, proč nepanikařit, když reklama krátkodobě "prodělává"
✅ Osvětlí vám, jak podrobně spravovat Produktové skupiny, jak je selektovat a jakým způsobem optimalizovat
V této úrovni se z vás začne stávat – pozvolna a pomalu – odborník na problematiku reklam. Pamatujte přitom, že cvičení dělá mistra, takže se nenaučíte všechno hned, ale budete potřebovat řadu vlastních zkušeností pro to, abyste své znalosti zúročili. Provedeme vás tedy i tím, jak takové zkušenosti interpretovat.
✅ Předá vám úvodní znalosti o teorii chaosu a o tom, jak s ní pracuje Google Ads (hypotetická část odvozená z mnoha porovnání různých účtu, fungování Facebook a Google Ads reklam, opřená o asi 9 let praxe s reklamami napříč trhem)
✅ Předá vám pokročilé znalosti o Strategii nabídek a o změnách strategií
✅ Zaměří se na problematiku klíčových slov a jejich správné interpretaci v časovém horizontu
✅ Vysvětli vám, v jakém časovém horizontu výsledky hodnotit a v jakém naopak ne.
✅ Popíše funkci priorit kampaní a proč je tato funkce důležitá
✅ Uvede vás do základu remarketingu a retargetingu
✅ A je toho mnohem více
Stále ale nekončíme, od roku 2022 bude v Byznys programu nadále:
✅ Pokročilejší popsání remarketingové strategie a jak remarketing nastavit, aby fungoval
✅ Emailové kampaně a jak vytáhnout z reklam více
Byznys program hlavně není zázrak a není žádnou revolucí. Je racionálním shrnutí všech dosavadních znalostí, které autor získal. Jeho jediný „háček“ je právě ten, že není zdarma. Nikdy zdarma nebude a ani zdarma být nemá.
Tento dokument je chráněn autorským zákonem – šíření tohoto úvodního článku je dovoleno i bez souhlasu autora . Každý takový dokument je chráněn individuálními prvky, podle kterých dokážeme identifikovat účet a jeho majitele, kterému byl určen.
Autor: David Marák, Dropohs.cz