Popis problému: Zobrazení textu "Litujeme, ale žádný z produktů neodpovídá vašemu popisu" při kliknutí na kategorii či podkategorii na koncové části e-shopu - ve výstupu pro zákazníky
Kde: Veřejná část e-shopu
Řešení 1: pokud jste právě provedli import nového dodavatele, vyčkejte až 24 hodin, než se produkty naimportují. Kategorie se do té doby mohou jevit jako prázdné.
Řešení 2: pokud byl dodavatel již naimportován, někdy se stává, že daná kategorie od dodavatele již neobsahuje žádný produkt. Kategorii můžete editovat, sloučit nebo smazat. Pokud jde o dodavatele z distribuce Dropshipping.cz, ověřte, zda daný dodavatel u tohoto poskytovatele nabízí u těchto kategorií produkty. Může být chyba na straně dodavatele.
Řešení 3: Pokud se jedná o poskytovatele DropShipping.cz, v rozhraní Dropshipping.cz identifikujte dodavatele, pod kterého spadá tato kategorie, a dále identifikujte, co dodavatel v této kategorii nabízí za produkty. V rozhraní DropShipping.cz vyhledejte takový produkt a okopírujte kód tohoto produktu (ve tvaru DS12345678). Tento jedinečný kód poté v Shop administraci vašeho e-shopu vyhledejte. Pokud produkt Neobsahuje obrázek, je to důvod, proč se nezobrazuje ve vašem e-shopu, a proto se kategorie jeví jako prázdné. Prověřte v rozhraní DropShipping.cz, zda produkt v tomto rozhraní obrázek nabízí. Pokud v rozhraní Dropohs stejného produktu obrázek chybí, kontaktujte podporu Dropohs.
Řešení 4: Kategorie je prázdná, protože jste do ní nevložili žádný vlastní či jiný produkt (například proto, že jste kategorii sami vytvořili, ale nevložili do ní produkt)