Řešení 1: Nejdříve ověřte, v jaké sekci které části vašeho e-shopu nebo administrace se zobrazuje vámi domnělý nesprávný počet produktů a dále identifikujte, kde se – podle vás – správný počet produktů zobrazuje.
Identifikujte nejen místo, ale také konkrétní e-shop, kterého se to týká a také konkrétního dodavatele (stačí jeden konkrétní) tohoto e-shopu.
Následně můžete kontaktovat podporu pro řešení.
Řešení 2: Ověřte v sekci dodavatele, zda jste při importu konkrétního dodavatele některé produkty z importu neodstranili (například neseparovali produkty s delší dostupností atp.). Ve správě naimportovaných dodavatelů proveďte kontrolu tohoto dodavatele a případně import upravte. Do 24 hodin dojde k doimportováni produktů.
Řešení 3: Ověřte, zda problém s konzistencí položek trvá déle jak 24 hodin, respektive ideálně alespoň 48 hodin. Mějte na paměti, že i dodavatelé mění počty položek, které prodávají, a ty se ve vašem e-shopu mohou promítnout později, třeba až po 24 hodinách. Drobné odchylky jsou běžné a jsou pouze krátkodobé, neboť některé produkty dodavatel před pár desítkami minut mohl odstranit, a v systému Dropohs se nemusela změna projevit.