Shop Administrace Aktivace Byznys Programu
Autor
Autor: David Marák
Aktualizováno: Před více než týdnem

V úvodu bychom rádi řekli jedno: pro někoho je obrat 750 tisíc hodně, pro jiného je obrat 750 tisíc jako plyvnutí do rybníku. Neslibujeme vám stamilionové zisky, miliardové obraty, obrovské vily a Bentley na každém rohu. Jsme nohama na zemi. To ale neznamená, že toho nemůžete dosáhnout - můžete dosáhnout prakticky čehokoliv chcete. Bude záležet jen na tom, kolik do toho dáte. Kolik se rozhodnete investovat času, energie, potažmo finančních prostředků.

▶️ V předchozím článku ◀️ s názvem "2️⃣ Moje vlastní zkušenost – Jak jsem za první 2 roky vydělal s DropShippingem téměř 500 000 Kč. To je v průměru 20 833 Kč za měsíc – včetně začátků, kdy ještě trh, dodavatelé ani e-shop systémy nebyly na tento model podnikání připraveny" jsme si řekli ukázali první referenci a zkušenost - naši vlastní.

V druhé řadě by se hodilo podotknout, že podnikání v oblasti produktů v režimu dropshipping prodeje je obvykle s menší marží. Marže je často ponížena o expediční náklady, které vynaložil dodavatel. DropShipping je ale nejlepší cesta, jak začít podnikat na internetu, jak prodávat zboží. Protože dropshipping prodej patří mezi ty těžší a náročnější oblasti než se zprvu může zdát.

Stůjte nohama na zemi

Řekněme si narovinu: naimportovat zboží dodavatele, spustit e-shop, to umí každý (o tom si povíme samozřejmé později také, do detailu). I paní v důchodu (a to nemám nic proti těmto dámám, ba naopak) dokáže spustit svůj první e-shop. Opravdu ale nečekejte, že během 3 dnů po spuštění nastane zlom, najednou vám začne produti tisícovka zákazníků za den, budete vydělávat velké peníze a za půl roku přestanete pracovat úplně. Největší naivitou je, pokud zrovna spouštíte e-shop s nejmenším tarifem, a začnete čekat, než zahřmí. Doslova. Takhle před mýma očima zahučely už stovky e-shopařů. Stovky. A brzy to mohou být tisíce. Lidé jsou přitom neponaučitelní, protože čekají, že se všechno bude odehrávat samo. Prostě to stačí jen spustit a je to. No... ne tak docela. Spustit e-shop s pár produkty v režimu Dropshipping prodeje umí úplně každá, doslova i pitomec. A to mi neberte za zlé - tak to prostě je. Zásadní ovšem je, abyste věděli:

CO vám zajistí přísun objednávek
JAK se o zákazníka postarat
KDE snižovat náklady na inzerci s rozumem
PROČ se naučit správně interpretovat inzerci
Z ČEHO je složen úspěšný marketing s e-shopy (a ne, není to jen prodej na Heureka.cz nebo Zbozi.cz, to ani náhodou)

Protože zatím hodně mluvím, ukáži vám, jako autor systému Dropohs, co se mi podařilp vybudovat se svojí dlouholetou zákaznicí. Pravda: výsledky vždy mohou být lepší. Jak jde čas, chápu stále více a více věcí, a nejen Byznys program stále doplňuji. S dnešními vědomostmi by výsledky, které budu níže prezentovat, mohly být i dvojnásobné. Jenže: to je právě to kdyby. A právě proto existuje Byznys program. Ten vás prostě chytne za ruku a provede vás krok po kroku těmi kriticky důležitými a skoro tajnými informacemi, které k podnikání potřebujete.

Reprezentativní e-shop:

Vaskrasnydomov.cz

 

Jaké jsou jeho výsledky pospolu s výsledky dalších e-shopů, které klientka provozuje pod stejnou platformou?

Po poměrně krušném roce 2019, kdy se prodejně nedařilo, jsme s klientkou provedli určité změny v nastavení jejich reklamních kampaní. Protože to vyžadovalo hodně znalostí, v konečném důsledku se podařilo za rok 2020 dosáhnout zisku 170 tisíc.

Rok 2021, a to prosím ještě nebyl celý, protože hlavní vánoční sezóna teprve začínala, vygeneroval v prozatimních číslech čistý zisk větší, a to:

Modrá čára neznačí náklady, ale značí zadání, které jsme požadovali po inzerentním nástroji, aby vygeneroval v této úrovni zisk. Modrá čára je tedy cíl. Červená čára je reálný výkon kampaní. Ten NIKDY není konzistentní a jak jdou dny, hodiny, i jednotlivá roční období, výkon se vždy liší. To je naprosto běžné a normální. Důležité je, že se nám nejenže daří dosahovat zadaného cíle, ale v řadě případů ho i převyšujeme.

Tohoto se nám podařilo dosáhnout s klientkou jen za pomocí Byznys programu - a abych řekl pravdu - tak i mé ochoty. Ochoten jsem pomáhat vlastní e-shopařům, protože mi záleží na tom, aby jejich byznys rostl. Určité optimalizační kroky tedy pomáham provádět sám.

Pokud však jde o naši klientku, není to vše. 

Pojďme si ukázat, jakého výsledku dosáhla na Heureka.cz.

➡️➡️➡️ V článku "Mýtus: Na Heureka.cz s dropshippingem nelze dosáhnout kladných hodnocení. Příběh naší zákaznice: 100 procent spokojených zákazníků" si ukážeme, jakého hodnocení dosáhla klientka systému Dropohs ⬅️⬅️⬅️