Shop Administrace Aktivace Byznys Programu
Autor
Autor: David Marák
Aktualizováno: Před více než týdnem

Jak šel čas, setkával jsem se stále více e-shopaří, kteří nabyli dojmu, že na Heureka.cz nelze dosáhnout dobrých hodnocení. Dobrých znamená, že v hodnocení zákazníků budete mít alespoň 75 procent spokojených ohlasů. Ideální pak je, abyste takových ohlasů měli 90 a více, protože to pak vytváří synergii v konverzích, jejich kvalitách i objemech.

▶️ V předchozím článku ◀️ s názvem "3️⃣ Příběh naší zákaznice s Byznys programem: obrat 751 tisíc za 2 roky, čistý zisk 466 tisíc" jsme si řekli ukázali druhou referenci a zkušenost - naší dlouholeté zákaznice.

E-shop Váš krásný domov dosáhl na Heureka.cz k listopadu 2021 plnohodnotných 100 procent zákaznických hodnocení. Důkaz? 

 

100 procent hodnocení je výsledek za poslední měsíce, dané procento tedy NEzobrazuje celistvý průměr za všechna dosavadní hodnocení. Heureka.cz procento hodnocení vypočítává z recenzí z posledních měsíců. To také znamená, a tady prosím pozor, že výsledek může kolísat a že kdybychom chtěli vypočítat průměr celkově, nikdy pravděpodobně nedosáhne 100 procent, ale spíše 90. Každopádně k datu, kdy čtete tento článek, může mít e-shop klidně 95 procent, a třeba také 87 - obrázek výše uvádí stav k listopadu 2021, nemějte nám tedy, prosím, za zlé, kdyby se aktuální stav lišil (skutečnost je taková, že jsme sami překvapeni 100 procenty, čekali jsme 90-95 max :-D).

Více o této problematice spojené s objednávkami a hodnocením zákazníků a o tom, jak zamezit negativním hodnocením, si povíme v programu, který bude navazovat na Byznys program, ovšem referovat o stejné problematice budeme také v Byznys programu a také v tomto Průvodci. 

V zásadě ale platí jedno: tohle, co naše dlouholetá klientka vybudovala, je vydřená práce - a vydřená je jen ze strany této klientky. Dámy a pánové, ano, je to dřina, dosáhnout takového hodnocení, a co si sami neuděláte, to nemáte. Ale jde to. A stojí to pak za to. A nejenže lze dosáhnout sta procent, ale lze si takové procento udržet.

Co se tím ale snažím říct? A proč tohle ukazuji? Ukazuji to a mluvím o tom právě proto, že se setkáte s mnoha lidmi, kteří vám budou tvrdit, že to nejde. Že to nefunguje. Že se jim to nikdy nepodařilo. Jenže ono to jde. Funguje to. Nám se to daří kontinuálně. A my víme, jak na to. Na co si dát pozor, jak toho dosáhnout, zkrátka jak se zákazníky, produkty, dodavateli pracovat, to je to, oč tu běží.

Teď ale nepřestávejte číst, protože se dozvíte dost podstatné informace o tom jak... :

✅ Jak zajistit, abyste mohli předměty, které prodáváte, libovolně editovat (obrázky, ceny, popisky, názvy - protože tohle není u dropshipping produktů samozřejmost!)
✅ Jak zajistit, abyste mohli editovat ceny produktů hromadně a efektivně
✅ Jak správně editovat ceny dopravy a způsobů plateb pro vaše zákazníky
✅ Jak si zajistit, abyste mohli prodávat zboží od více dodavatelů v jednom e-shopu

 

▶️▶️▶️  5️⃣ Co byste měli vědět, než s DropShippingem začnete? A proč používat zrovna Dropohs? ◀️◀️◀️